زجر
نوشته شده توسط : عاشق

کی رو داری زجرش میدی؟؟

 

میاد یه روزی که دلت تنگ میشه باز برای من

تو روز خوش نمیبینی در میاری اشکهای من

 

هر روز ازت دل میکنم دوباره عاشقت میشم

نفرین نمیکنم ولی نمیدونی چی میکشم

 

نه میتونم باهات باشم نه میتونم ولت کنم

دلم میگه اون روز میاد که تو رو مهربون کنم

 

کی رو داری زجرش میدی یکی که عاشق تو بود

یکی که همخونه تو دستهاش تو دستهای تو بود

 

یکی که از دنیا فقط یه دلخوشی مونده براش

دلتنگ اون میشه بازم دلی که تنگ بوده براش؟؟؟

 

اما همش خیاله که دوباره مهربون بشی

خلاصه که ترسم اینه طعمه این و اون بشی





:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 27 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
افزایش بازدید در تاریخ : 1389/9/27/6 - - گفته است :
سلام

خسته نباشید

اگر میخواهید بازدید سایتتان چند برابر شود فقط در وندا ترافیک عضو شوید و به تبادل ترافیک و بنر بپردازید تا در عرض چند هفته بازدیدتان چند برابر شود

وندا ترافیک چگونه کار میکند؟

شما در این سیستم بعد از عضویت یک اعتباری به عنوان هدیه عضویت دارید اگر سایت یا بنر خود را به سایت اضافه کنید سایت و بنر شما به اندازه اعتباری که هر کدامشان دارند نمایش داده میشوند بصورتی که سایت شما توسط دیگر اعضای سایت بازدید میشود و بنر شما در وبلاگ یا سایت اعضای دیگر نمایش داده میشود

بعد از اتمام اعتبارات شما در صورتی که تمایل داشتید میتوانید با دیدن سایت دیگران بصورت اتوماتیک و فقط با زدن یک دکمه اعتبار کسب کنید و به همان میزان نیز سایت شما دیده میشود

و همچنین میتوانید کد های مخصوص بنر را در سایت خود قرار دهید تا اعتبار بنری شما نیز بالا رود و بنر شما نیز در سایتهای دیگر اعضا نمایش داده شود

اگر وقت و حوصله کسب اعتبار را ندارید میتوانید اعتباری که نیاز دارید را به قیمت بسیار پایینی خریداری کنید قیمت هر یک بار بازدید سایت شما تقریبا یک ریال تکرار میکنم یک ریال میباشد

برای آشنایی بیشتر با نحوه کار حتما سری به سایت بزنید

بی صبرانه منتظر حضور شما در وندا ترافیک میباشیم

خدانگهدار



http://www.vanda98.com/traffic

/weblog/file/img/m.jpg
love در تاریخ : 1389/9/7/0 - - گفته است :
سلااااام .
وبت خیلی قشنگه خیلی مایلم باهات تبادل لینک کنم منو عاشقان نودژ لینک کن
تورو چی لینک کنم!حتما بهم سربزنی خوشحال میشم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: